Dosya Gizleme Programcığı

Evet bazen bazı dosyalarımızı saklamak isteriz.Bizim için önemlidir paylaşmak istemeyiz.Yok kankim görmesin, bizimkiler görmesin derken sağ tıklarız dosyamıza gizle deriz ve sonrada gizliyi kaldırdığımız da saklamaya çalıştığımız dosyalar direk karşımıza gelir ve saklamanın bir mantığı kalmaz :)

Chapter I
(Gizlilik Daima İyidir)

Piyasada bu konuda çok program var.Ama ben madem biraz programlama biliyorum kendim yapayım dedim ve File Hider Programımı yazdım.Çok da zamanımı almadı açıkcası ama kendi emeğim olduğu için daha çekici geldi :) Delphide yazdım harici bir görsellik componenti kullandım :)
Program ekte olacak bilginize...
Öncelikle program yüklemeye gerek kalmadan çalışan bir programdır ama windows 7 ve vista için yönetici modunda çalıştırılması şarttır :)
Programımıza sağ tıklayıp yönetici olarak çalıştır diyoruz.
Sonrasında karşımza soldaki ekran gibi bir ekran gelecek ve buraya programda kullanmak istediğimiz kullanıcı adımızı yazıyoruz.(Sistem harflere karşı duyarlıdır :)
Ayrıca Kullanıcı adınızı unutmamanızı tavsiye ederim.
Kullanıcı adını onayladıktan sonra şifre ekranı geliyor ve burada da şifremizi giriyor ve tamam tuşuna basıyoruz.
Buraya ya kadar yaptıklarımızı sistem otomatik olarak kaydediyor ve sonrasında programın ana ekranı geliyor



Buradan biraz önceki bilgilerimizi giriyoruz ve sisteme bağlanıyoruz.
Eğer buraya kadar herşeyi düzgün bir şekilde yaptıysanız soldaki ekran ile karşılaşıyoruz.






File Add tuşuyla dosyamızı buraya eklediğimizde sistem otomatik olarak eklenen o dosyayı gizliyor :)
Eğer gizlenen dosyayı tekrar açmak isterseniz soldaki panelde dosyayı seçiyoruz ve show butonuna basıyoruz ve dosya gizlilikten kalkıyor.Yukarıdaki butonların yardımıyla dosyalarımızı yada klasörlerimizi buraya ekliyoruz
















Chapter II
(Ayarlar)

Config tuşuna basarak şifrelemizi ve kullanıcı adımızı değiştirebiliyoruz.Yine kaydettiğimiz dosyaları backup layıp yada restore işlemini gerçekleştirebiliyoruz.


Not: Bu programı ortalama 12-13 bilgisayarda kullandım hiçbir hata almadım ancak Sony Vaio (64bit) Windows 7 Home premium yüklü bir sistemde çalıştıramadım.Sorun nedir bilemiyorum ama 32 bit tüm pc lerde çalıştı.Eğer sisteminiz 64bit ise çalışmayabilir.
Program genel windows komutlarıyla çalışıyor yani harici hiçbirşey yok.

Windows dosya ayarlarından Gizliyi dahi kaldırsanız dosyalarınız daima gizli kalacaktır :)

Bu arada Program başlığında yazan Arinna Software ismi bana aittir :) yanlış anlaşılmasınnn :)

Buradan İndirebilirsiniz

Yorumlar

  1. kayıt defterine erişimi de engelliyor mu ?

    YanıtlaSil
  2. çok guzel olmuş.. tam ihtiyacım olan şey herkese tavsiye ediyorum ...

    YanıtlaSil
  3. Merhaba sayın aslıyüce :) program erişimi engelletmiyor sadece görüntülenmesini engelliyor...
    Eğer attrib komutunu biliyorsanız programlaştırılmış hali diye düşünün

    YanıtlaSil

Yorum Gönder