Ready Boost Sysadmin.dll hatası çözümü?


Öncelikle readyboost kullanan arkadaşlar bu programın faydasını çok iyi bilirler.Eğer soliddisc kullananlar var ise readyboost u kullanmanızı tavsiye etmiyorum.(Sadece Ben değil Microsoftta).


Peki readyboost gerçekten işe Yarıyor mu?

 Bu sorunun cevabı EVET gerçekten yarıyor. Readyboost bilgisayarınız önbelleğini genişleterek sizin sürekli kullandığınız dosyalara programlara daha hızlı ulaşmanızı sağlıyor kısa açıklaması bu yani.
    Benim bilgisayarım Lenovo 3000N200 serisi ve 2gb ram kullanıyor.Ve 16 gb readyboost kullanıyorum.Bilgisayarımda ne takılma nede donma oluyor.
Anlık çalışan programlarım
-Aimp 3
-Photoshop Cs5.5
-Delphi 2010
-Chrome (Minimum 4 tab açık (Facebook-Twitter-Google-Blogger))
çalışan bu ağır programlara rağmen sistemimde en ufak bir takılma hissetmiyorum.Sistemim çok güçlü değil 3 yıllık ama sürekli bakımları yapılıyor.

     Bu yakınlarda karşılaştığım bir hatadan dolayı bu yazıyı kaleme aldım.Ve internette bu konuya net bir sonuç bulamadım verilen sysmain.dll dosyasını değiştirince sistem kilitleniyor yada kurtarılamıyor sürekli hata veriyor.Genelde tavsiye edilen durum şu : hizmetler kısmını açın ve hızlı getirme yada superfetch hizmetini başlatın diyorlar.Olası bir çözüm ama genelde işe yaramıyor...Neyse konuya gelelim 


Bilgisayarıma format attım ve Philips 8 gb UFD ve Toshiba 8 gb UFD taktım ancak bir türlü readyboost olarak kullanamadım.Ne yaptıysam bir sonuç bulamadım Sonunda bu ufacık programla tanıştım :)
Adı Tweak Prefetch :) Linki Konunun altında bulabilirsiniz.
Diğer programlar gibi sistemimize kuruyoruz programı ve   çalıştırıyoruz...
Programı açınca karşımıza  (soldaki) ekran geliyor ve şuan bende sistem normal şekilde çalıştığı için eski görüntüsü yok geçerli görüntüm soldaki gibi :) peki ne yapıyoruz program açıldıktan sonra sizde ayarları soldaki gibi yapıyorsunuz apply diyoruz ve sistemi yeniden başlatıyoruz :) ve sonrasında readyboost aktif hale geliyor...
Bu gecelik benden bu kadar umarım yardımcı olmuşumdur :)

Yorumlar

  1. ReadyBoost candır, hele x64 işletim sisteminde firefox kullanıyorsan. Eline sağlık ;)

    YanıtlaSil
  2. Kesinlikle özellikle x64 sistemlerde ihtiyac denilebilecek bir özellik :) rica ederim :)

    YanıtlaSil
  3. abi allah razı olsun ne diyim öbür hıyarlara(forumlara) kalsam 5 saattir uraşıyorum çözüm alamadım cidden çok saol direk bitti ya budur dedim :D tekrar tşkkürler pratik çözüm ya direk :D

    YanıtlaSil

Yorum Gönder