Windows 7 nizi görselleştirin

Merhaba arkadaşlar uzun bir aradan sonra tekrar sayfama bir şeyler yazmak istedim.Bu aralar okul sınavlar bastırınca sayfamla pek ilgilenemedim.
Bugünkü konum biraz daha görsellikle alakalı benimde kullandığım bir kaç tema var bunları buradan sizinle paylaşmak istedim.Programı kurmadan önce Sistem Geri Yükleme Noktası Oluşturunuz

Öncelikle bu temalar komple sistemimizi düzenliyor ve değiştiriyor.Eğer bilgisayar bilginiz az ise dikkatli olmalısınız.
Bu ek programcıklar
İşletim sisteminizin

  • Sesleri
  • Boot Ekranı
  • Logon Ekranı
  • Mouse Cursor ları
  • Teması
  • Masaüstü resminiz
  • Ayrıca RocketDock Programıda yükleniyor.

değişiyor.Yani sisteminiz tam anlamıyla değişiyor.
burdan benim kullandığım
 Sol taraftaki resimlerden kurulum tamamlandıktan sonra karşılaşacağınız ekranı gösteriyor.Kullanmak isteyenler için Güzel bir eklenti
 Masaüstünüz

 Boot Ekranınız
Logon Ekranınız


Buradan İndirebilirsiniz Link burada
Umarım işinize yarar

Yorumlar

  1. arkadaşım iyi güzel yazmışsında programı kurmadan önce sistem geri yükleme noktası falan demişşin.. gardaş.................. program nerde ???? sen bunu yazarken napıyodunn.. aklın nerdeydi......
    :D

    YanıtlaSil
  2. Daha dikkatli okumanızı tavsiye ederim.
    Her sistem aynı özellikte olmayabilir.bundan dolayı sistem geri yükleme noktası oluşturmanızı tavsiye etmiştim.Logon ekranınız yazan kısmın hemen altında "Link burada" olarak linki vermişim.Daha dikkatli bir okuyucu olmanız dileğiyle.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder