Moto G XT1033 Lollipop dan Kitkat ' a Dönüş

Merhaba arkadaşlar bugun hardbrick olan telefonumu nasıl kurtardığımı anlatacağım.
Geçtiğimiz günlerde Motorola Moto G için Lollipop güncellemesi çıkardı ve bende güncellemeye izin verdim yakşalık20 dk lık download ve yüklemeden sonra Lollipop karşıma geldi.
Şarj vs vs tamam güzel ama bazı konularda hala eksiği var mesela instagram a giriyorsunuz yanıt vermiyor whatsapp tan gelen resimleri vs kaydetmiyor netten download yapamıyorsunuz vs vs.

Dolayısıyla downgrade yapmanız gerekiyor ama benim gibi direk flashlarsanız kitkatı telefon elinizde kalır.
Hemen kısacık bir araştırmadan sonra bunun brasil versiyonunu buldum ama diğer nette yazan vs hiçbiri bir işe yaramıyor sadece çözüm bu oldu şimdilik. Bende bunu asia retail olarak çevirdim.
Benim gibi gece gece sıkıntıya girip çıldırmadan çözmeniz için paylaşıyorum.


Zip dosyasını bir klasöre çıkarın mümkünse root lardan ilk directory lerden birine çıkarın ve klasör isminde Türkçe karakter olmasın. Sonraında telefonu fastboot moduna alın ve  içinde bulunan 5to4.4.bat dosyasını çalıştırın ve bekleyin. Bir kaç Dk sonra telefon yeniden başlayacak ve telefonunuz 4.4.4 sürümüne gelecektir. Eğer Screen Tearing yaşarsanız açılışında ekranı kapatıp tekrar açın bu hata neden var çözemedim ama işe yarıyor ekranı birkez kapatıp açmak.

Bu cihazın tamamen kurtulduğu anlamına gelmiyor. Çünkü bootloader versiyonu android 5 e uygun oluyor ve siz bunu downgrade yapamıyorsunuz.



D:\mm>fastboot.exe flash motoboot motoboot.img
target reported max download size of 536870912 bytes
sending 'motoboot' (1953 KB)...
OKAY [  0.095s]
writing 'motoboot'...
(bootloader) Motoboot: Preflash validation for tz
(bootloader) Preflash validation failed
FAILED (remote failure)


buradan indirebilirsiniz tüm sorumluluk size aittir 



Not: Lollipop a görü döndüm screen flickering hatası kitkatta devam ediyor.


Yorumlar